28 Ocak 2011 Cuma

Cahil ve Naif :)

Tasarımını yaptığım bir dergiye ilan veren bir müşteriyle görüşüyorum şu anda. Kulaklığım telefonda takılı. Reklamı verecek abiye gönderdiği fotoğrafların baskıya uygun olmadığını izah ettim, gelip orjinallerini alayım dedim. Kendisi de sana mail atalım dedi. Tam adresimi verip telefonu mu kapatmaya hazırlanıyorken, abimiz sekreterini çağırıp nasıl mail gönderileceğini anlattırmaya başladı. Kızcağız anlatmaya çalışıyor. Ama abi meseleye o kadar yabancı ki. Tam şu anda, seslerini duyabiliyorum. Ama o kadar naifler ki araya girip siz öğrenince mail atıp gönderirsiniz, hadi bana eyvallah deyip kapatamıyorum telefonu. Telefonda bekletildiğime bile kızamadım arkadaş :) Yani şu sıkıntının içinde koca bir gülümseme koydunuz ya suratıma ne diyeyim bilmem... :)

Hiç yorum yok: